Na każdą z tych umiejętności potrzebny jest zaliczony trening przeprowadzony przez osobę upoważnioną. Możemy obrać jedną z trzech dróg kształcenia naszych specjalnych umiejętności:
KONTROLA CHAKRY
Dobra Kontorla Chakry (DKC) Ranga: D Na czym polega: Możemy chodzić po prawie każdej powierzchni , nie zależnie w jakiej płaszczyźnie.
Świetna Kontorla Chakry (ŚKC) Ranga: C Wymaga: (DKC) Na czym polega: Możemy chodzić po prawie każdej powierzchni , nie zależnie w jakiej płaszczyźnie oraz kontrolować chakre w cały naszym ciele , by na przykład szybciej się poruszać czy zwiększyć siłę naszego uderzenia fizycznego.
Perfekcyjna Kontorla Chakry(PKC) Ranga: A Wymaga: (ŚKC) Na czym polega: Możemy chodzić po prawie każdej powierzchni , nie zależnie w jakiej płaszczyźnie oraz kontrolować chakre w cały naszym ciele , by na przykład szybciej się poruszać czy zwiększyć siłę naszego uderzenia fizycznego oraz zwiększyć zasięg naszego jutsu i jego moc. Ta umiejętność pozwala nam też na natychmiastowe uwolnienie z GenJutsu poprzez odcięcie chakry od mózgu.
SZYBKIE PIECZĘCIE [img]http://i29.tinypic.com/afjzmg.jpg[img]
Szybsze Wykonywanie Pieczęci (SWP) Ranga: C Na czym polega: Szybkość wykonywania przez nas pieczęci (składanie rąk) zwiększa się dwukrotnie , tak że zamiast składać znaki przez długi czas możemy uderzyć silnym jutsu dużo szybciej.
Błyskawiczne Wykonywanie Pieczęci (BWP) Ranga: A Wymaga: SWP Na czym polega: Szybkość wykonywania przez nas pieczęci (składanie rąk) zwiększa się czterokrotnie , tak że zamiast składać znaki przez długi czas możemy uderzyć silnym jutsu dużo szybciej oraz wykonywane przez nas pieczęcie (znaki) są niezauważalne dla normalnego oka.
BROŃ BIAŁA
Dobre Władanie Bronią (DWB) Ranga: D Na czym polega: Celność rzucania shurikenami , kunajami i senbonami wzrasta a nasze ciosy mieczem są silniejsze i celniejsze.
Znakomite Władanie Bronią (ZWB) Ranga: C Wymaga: (DWB) Na czym polega: Wprawa w używaniu kunai , shurikenów oraz senbonów jest tak duża że potrafimy zabić jednym rzutem oraz potrafimy przeciąć przeciwnika na pół bez większego wysiłku.
Perfekcyjne Władanie Bronią (PWB) Ranga: A Wymaga: (ZWB) Na czym polega: Nie ma szans byśmy nie trafili w wybrany cel z odległości mniejszej niż 500m a nasza umiejętność władania mieczem jest idealna i nikt nie jest w stanie stawić nam czoła w pojedynku na miecze.
____________________________________________________________________________________
Uwaga ! Trening na jedną z poniższych specjalnych umiejętności można zdawać raz na twa tygodnie ! Wyjaśniam dlaczego , gdyż są to umiejętności , nie owijając w bawełnę zajeb i gdyby były zbyt łatwe do zdobywania gra stała by się łatwa , a taka ma nie być , zamierzam utrudniać życie nawet Kage Po nieudanej próbie zdobycia jednej z tych unikatowych umiejętności musimy znowu czekać twa tygodnie !
Kontrola Natur Chakry (Specjalizacji )
Ranga : B Chakra : 130 Na czym polega: Dzięki tej umiejętności możemy ulepszać swoje ciało / broń poprzez wsadzenie w nie jedną ze swoich Natur Chakry , czyli jeśli naszą specjalizacją jest , np. Katon , możemy sprawić że nasza ręką lub ostrze naszej broni pokryje się ostrzem oraz dodatkowo poparzy przeciwnika . Tu wypisze co dają nam różne natury chakry :
- Suiton - Dzięki włożeniu wody w naszą broń ostrze staję się ostrzejsze oraz dłuższe . Jeśli przebijemy ważny narząd ostrzem z wodną otoczką następuje natychmiastowy zgon , poprzez utopienie . Co do ciała , wodna otoczka sprawia że możemy swobodnie poruszać się podwodą , oraz wodne ataki zadają nam mniejsze obrażenia .
- Katon - Dzięki włożeniu ognia w naszą broń zadajemy większe obrażenia przy każdym trafieniu oraz trafiony zostaje dotkliwie poparzony . Otoczka z ognia daje nam możliwość swobodnego poruszenia się w zwykłym ogniu , ten który powstał z pomocą chakry działa po prostu z mniejszą siłą ( Amateratsu nie wchodzi w grę) . Uderzenia zadawane gołą pięścią gdy używamy ognistej otoczki sprawia że trafiony zostaje poparzony , co oczywiście zadaje dodatkowe obrażenia .
- Fuuton - Dzięki włożeniu wiatru w naszą broń staje się ona niewidzialnie szersza i dłuższa oraz wielokrotnie ostrzejsza ( chyba każdy oglądał ostatnie odcinki N:Shipp to wie o co chodzi. Co do otoczki wokoło naszego ciała , sprawia ona że jesteśmy dużo lżejsi (np. wyżej skaczemy) oraz poruszamy się ciszej a kunai oraz shurikeny rzucone przez kiepskich użytkowników broni białej zawsze chybiają celu . Obrażenia zadane przez jutsu fuuton , tradycyjnie są trochę mniej efektywne .
- Raiton - Dzięki włożeniu elektryczności w naszą broń , paraliżujemy przeciwnika - wystarczy że ostrze lekko wejdzie w ciało przeciwnika i ten jest sparaliżowany . Powłoczka z elektryczności sprawia że przy każdym dotknięciu przeciwnika zostaje on kopnięty prądem , co zadaje małe obrażenia , ale zawsze Tradycyjnie jutsu raiton zadają mniejsze obrażenia . - Doton - Poprzez włożenie żywiołu ziemi w naszą broń jest ona o wiele wytrzymalsza oraz twardsza , dzięki otoczce z ziemi nasze ciało zyskuje dużo większą odporność na broń białą oraz możemy dowolnie wsiąkać w ziemie bez utraty chakry . Jutsu żywiołu doton słabiej na nas działają .
Można przejść trening na opanowanie tylko jednego żywiołu !
Wyczuwanie Chakry
Ranga : B Na czym polega: Jak wiecie Ci wyżsi rangą Ninja potrafią wyczuwać obecność wroga , dzięki temu że czują jego chakre - na tym właśnie polega ta umiejętność . Jeśli już potraficie wyczuć chakre przeciwnika nikt nie zajdzie was po cichu od tyłu , wyczujecie go .
Szybkość
Ranga: S Na czym polega: Możemy poruszać się tak szybko że dla normalnego oka jesteśmy niedostrzegalni , nie jets to jutsu więc nie ma żadnego dymu i nie musimy wykonywać pieczęci dzięki czemu jest to umiejętność bardzo pożyteczna jednak tylko najlepsi ninja potrafią się tego nauczyć !! :)
Jutsu jedną ręką
Ranga: B Na czym polega: Możemy wykonywać każe jutsu jedną ręką dzięki czemu drugą możemy ciskać shurikenami lub ciąć mieczem. Nie można wykonywać dwóch jutsu na raz.
Rinnegan
Ranga: ??? Na czym polega: Dzięki Rinneganowi możemy kontolować max. sześć ciał , poza głownym . Ciała zdobywamy poprzez zabicie normalnego gracza lub stworzenie nowego konta i kreowaniu postaci od genina . Dzięki Rinneganowi można zobaczyć każdy ruch nawet najszybszego przeciwnika , stosować GenJutsu wzrokowe ( wyssanie duszy z ciała przeciwnika - w ostatnich odc. mangi często używane). Użytkownik tych oczu widzi przepływ chakry w ciele przeciwnika oraz widzi wszystko w koło jak Byakugan jednak Rinnegan nie posiada martwego punktu. Posiadacz tego Doujutsu ma moce magnetyczne , może odsuwać i przyciągać wszystkie metalowe (metalo podobne) rzeczy .Rinnegan jest aktywny cały czas , jeśli ktoś posiada inne Doujutsu (Byakugan , Sharingan) traci je gdyż zastępuje je Rinnegan . Wszystkie techniki klanowe do których potrzebne były poprzednie oczka nie działają ! Jak zdobyć takie oczęta: By uaktywnić Rirengana należy wykonać 20 misji rangi S , pokonać członka klanu Uchiha i Hyuuga o randze wyższej lub równej Sanina , być lubianym przez wszystkich Adminów ! Po spełnieniu tych trzech warunków odbędzie się głosowanie w postaci sondy i gracze zadecydują czy na Rirengana zasługujecie.
Osoby posiadające Rinnegana na forum: - nikt
|